مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 3 |
نشریه مدیریت برند 2 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
نشریه پژوهشنامه بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
ب 2 |
-
1.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 297 تا 332 )
کلیدواژه ها:ادراکنگرشمحصول تقلبیمحصول اصلیتداوم خرید محصول تقلبی
-
2.
نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛ نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 141 تا 182 )
کلیدواژه ها:ادراکنگرشمحصول تقلبیمحصول اصلیتداوم خرید محصول تقلبی
-
3.
نویسنده : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
4.
نویسنده : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
6.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
7.
نویسنده : کردنائیج، اسد الله ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ علی پور، مهدی ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1392، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 189 تا 210 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشپایبندی به وظایف دینیعبادات فردی و جمعیاخلاق فردی و جمعیاخلاق تعامل با طبیعت
-
8.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بزرگی ماکرانی، صابر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش نسبت به محصول جعلیصنعت پوشاکبرند لوکسپوشاکمصرفکنندگان
-
9.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند