-
1.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
2.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ کردنائیج، اسدا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1392، دوره هفدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریسودآوری مشتری برای سازمانخرید مجدد مشتریپیشنهاد به سایر مشتریان