نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری
نویسنده : اصانلو، بهاره؛ خدامی، سهیلا؛
(20 صفحه - از 13 تا 32 )
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت
نویسنده : سید کلالی، نادر؛ حیدری، علی؛
(20 صفحه - از 33 تا 52 )
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری فنون تصمیم گیری چند معیاره
نویسنده : خلیلی، صابر؛ صفایی قادیکلائی، عبدالحمید؛
(20 صفحه - از 53 تا 72 )
طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
نویسنده : ضیاء، بابک؛ تاج پور، مهدی؛
(18 صفحه - از 73 تا 90 )
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب
نویسنده : قاسمی، احمد رضا؛ رعیت پیشه، محمد علی؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی
نویسنده : مانیان، امیر؛ رونقی، محمد حسین؛ سهرابی یورتچی، بابک؛ محمدیان، محمود؛ امیری، مجتبی؛
(19 صفحه - از 135 تا 153 )