-
1.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فارسی زاده، حسین ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانهوش سازمانیظرفیت های بازاریابیسازمانبازاربازاریابیظرفیتهوش عاطفیرقابتی
-
2.
نویسنده : زنگیان، سمیه ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 320 تا 353 )
کلیدواژه ها:رایانش ابریاستراتژی دیجیتالاستراتژی ورود به بازارهای بین المللاستراتژی کسبوکار دیجیتال
-
3.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : مرادی، هادی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 13 تا 37 )
کلیدواژه ها:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخط
-
4.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : امینی خیابانی، غلامرضا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 238 تا 255 )
کلیدواژه ها:اخلاقبازاریابی سبزمدیریت اخلاقی بازارتئوری اخلاق بازاریابیهنجارهای اخلاقی – اسلامی