- 1.
ارائه مدل پیش بینی کننده بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشههای سبک زندگی (با تاکید بر چشمههای آبگرم رامسر)
نویسنده : زارعی، عظیم؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی؛
مجله: مطالعات مدیریت گردشگری » بهار 1397 - شماره 41 علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 109 تا 136 )
- 2.
شناسایی و غربالگری چالشهای پیشروی شبکه فروش در صنعت بیمه و ارائه راهکارها با استفاده از شیوه دلفی فازی
نویسنده : زارعی، عظیم؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی؛
مجله: تحقیقات بازاریابی نوین » اردیبهشت 1394 - شماره 16 علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
- 3.
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره گیری از ظرفیت های بازاریابی
نویسنده : زارعی، عظیم؛ فارسی زاده، حسین؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی؛ دهقانی سلطانی، مهدی؛
مجله: پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 39 تا 64 )
- 4.
بررسی تأثیر دروغ سبز بر قصد خرید محصولات سبز (مطالعه مشتریان فروشگاه اینترنتی انتشارات اطلاعات)
نویسنده : زارعی، عظیم؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی؛ فارسی زاده، حسین؛
مجله: پژوهش های مدیریت عمومی » تابستان 1393، سال هفتم- شماره 24 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 67 تا 86 )
- 5.
بررسی تأثیر سرمایه های ناملموس بر عملکرد شرکت ها با اثر میانجی قابلیت های بازاریابی؛ مورد مطالعه؛ شرکت های شهرک صنعتی شهر سمنان
نویسنده : ملکی مین باشی رزگاه، مرتضی؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی؛
مجله: پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » نیمهی اول 1392، سال پنجم - شماره 9 علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 149 تا 172 )
- 6.
بررسی تأثیر امنیت ادراک شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن - پیمایشی درباره ی بانک صادرات شهر سمنان -
نویسنده : دامغانیان، حسین؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی؛
مجله: Journal of Information Technology Management » زمستان 1391 - شماره 13 علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )