-
1.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ابراهیمی، الهام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیابعاد بصری بسته بندیابعاد اطلاعاتی بسته بندیسطح اشتیاق به محصولاطلاعاتآزمونخریدارانمصرفکننده
-
2.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 119 تا 145 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازارگرایی در بنگاه های خدماتی و بانکهاایجاد هوشمندینشر هوشمندیمشتری گراییرقیب گراییبازارمقیاسبانکهای تجاریاطلاعات