پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ شهابی، الهه ؛
(16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدل اسپرولز و کندالفروشگاه های زنجیره ای رفاهسبک های خرید مصرف کنندهقومیتسبکسبکهای تصمیمگیریاقواممصرفکنندگان
-
نویسنده : افجه ای، سید علی اکبر ؛ خادمی گراشی، مهدی ؛
(26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:احزابنامزدهای انتخاباتیبازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی استراتژیکبازارانتخاباتاستراتژیمدلمدیریت
-
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ عبدوی بافتانی، محمد ؛
(22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:تصویر شناسهقصد خریدتبلیغات توصیه ایحامی گریاشتیاق به ورزشتعلق به تیمورزشتعلقهوادارانتبلیغات
-
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
(22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشترینقشه شناختیمدل فرایندیبانک های تجاری خصوصینقشهمشتریانمدلارزیابیسنجشارتباط با مشتریان
-
نویسنده : لاجوردی، سید جلال ؛ حاجی عسگری نوش آبادی، سمانه ؛
(16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:کاربرانپذیرشبانکداری اینترنتیپذیرش بانکداری اینترنتیبانکبانکداریمدلمدل پذیرش فناوریکاربریبانکداری الکترونیک
-
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ابراهیمی، الهام ؛
(26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیابعاد بصری بسته بندیابعاد اطلاعاتی بسته بندیسطح اشتیاق به محصولاطلاعاتآزمونخریدارانمصرفکننده
-
نویسنده : محمدکاظمی، رضا ؛ تندنویس، فریدون ؛ خبیری، محمد ؛
(17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیآمیخته بازاریابی ورزشیترویج ورزشی و لیگ حرفه ای فوتبالفوتباللیگ برترلیگ حرفهای فوتبال ایرانلیگ برتر فوتبال ایرانژاپنلیگ فوتبال ایرانژاپن و کره جنوبی