-
1.
نویسنده مسئول : اصفهانی، کریم ؛ نویسنده : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحه - از 109 تا 121 )
کلیدواژه ها:موفقیت معرفی یک محصول جدیدنگرش نسبت به محصول جدیدقصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
2.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:عواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتیتصمیم خرید مشتریان اینترنتی
-
3.
نویسنده : احسان، عبدالرحمن ؛ سلیمان زاده، زهرا ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1389 - شماره 72 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 25 تا 42 )