-
1.
نویسنده : نجاریان، مهدی ؛ خبیری، محمد ؛ جعفری، افسر ؛ نویسنده مسئول : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (23 صفحه - از 19 تا 41 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندپوشاک ورزشی
-
2.
نویسنده : حیدری، رضا ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:علوم حرکتی و رفتاری»زمستان 1398 - شماره 7 (15 صفحه - از 284 تا 298 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقیمتگذاریآمیخته بازاریابیبرندپوشاک ورزشی
-
3.
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
نویسنده مسئول : عزیزی، بیستون ؛ نویسنده : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 929 تا 947 )
کلیدواژه ها:عملکردعوامل محیطیمصرفکنندهپوشاک ورزشیبازاریابی اخلاقی