-
1.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 صفحه - از 328 تا 347 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
2.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ تسلیمی، امین ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1394 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 34 تا 51 )
کلیدواژه ها:اصفهانرضایتاحساس تعلق به مقاصد گردشگریوفاداری به مقاصد گردشگری
-
3.
نویسنده : باقری فرادنبه، صدیقه ؛ حسینی، الهه ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1401 - شماره 2 (20 صفحه - از 130 تا 149 )
کلیدواژه ها:مزاحمتنگرش به تبلیغاترنجشتبلیغات همسانجاذبه اطلاعاتیجاذبه احساسیشفافیتتبلیغاتکاربرانپیامتبلیغـات
-
4.
نویسنده : طباطبایی نسب، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ زحمت کش سردوراهی، علی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1391 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریبازاریابی رابطه مندتاپسیس فازی