کلیدواژه نگرش به تبلیغات / (16 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : موسوی اصل، سید جواد ؛ کیماسی، مسعود ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (15 صفحه - از 377 تا 391 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش به تبلیغاتانسان وارگیسطوح درگیری محصول
-
2.
نویسنده : ساعدی نوین، سعید ؛
مجله:علم اندیشان ایران زمین»زمستان 1401 - شماره 3 (8 صفحه - از 15 تا 22 )
کلیدواژه ها:شناختینگرش به تبلیغاتعوامل عاطفیتبلیغات آنلاین
-
3.
نویسنده : باقری فرادنبه، صدیقه ؛ حسینی، الهه ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1401 - شماره 2 (20 صفحه - از 130 تا 149 )
کلیدواژه ها:مزاحمتنگرش به تبلیغاترنجشتبلیغات همسانجاذبه اطلاعاتیجاذبه احساسیشفافیتتبلیغاتکاربرانپیامتبلیغـات
-
4.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : دوستار، محمد ؛ مسعودی فر، میثم ؛ نویدی، مهناز ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»پاییز 1398 - شماره 56 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 197 تا 224 )
کلیدواژه ها:وابستگی عاطفیمصرفگرایینگرش به تبلیغاتفشار تبلیغاتی
-
5.
نویسنده : دوستار، محمد ؛ مسعودی فر، میثم ؛ نویدی، مهناز ؛ اکبری، محسن ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»بهار 1398 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 159 تا 184 )
کلیدواژه ها:وابستگی عاطفیمصرفگرایینگرش به تبلیغاتفشار تبلیغاتی
-
6.
نویسنده : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 207 تا 234 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
7.
نویسنده : تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : حمیدیزاده، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 75 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
8.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ امانی، غلامرضا ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 125 تا 137 )
کلیدواژه ها:رسانهمصرف کنندهمحصولات ورزشیتبلیغات ورزشیتبلیغاتقصد خریدمشترینگرش به تبلیغاتمحصولاتارزش ادراکشدهبرازش مدلمشتریان
-
9.
نویسنده : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش
-
10.
نویسنده : بهرامی، شهاب ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1397 - شماره 12 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندنگرش به تبلیغاتصحهگذارتوصیه خرید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (4 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)