-
1.
نویسنده : کردناییج، اسدالله ؛ طاهری، فاطمه ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1389، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 63 تا 86 )
کلیدواژه ها:تحولسازمانعصر اطلاعاتهولوگرافیک
-
2.
نویسنده مسئول : قیاس زاده، بهمن ؛ نویسنده : صفاریان همدانی، سعید ؛ طاهری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریهوش رقابتیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مند استراتژیک
-
3.
مترجم : طاهری، فاطمه ؛
مجله:تدبیر»دی 1386 - شماره 188 (5 صفحه - از 25 تا 29 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیمحیطسازمان یادگیرندهگزارهمدیرانتغییرساختارفرهنگ
-
4.
نویسنده : طاهری، فاطمه ؛
مجله:راهبرد(دانشگاه تهران)»بهار 1391 - شماره 7 (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:تیمهوشاثربخشی تیمهوش عاطفیاطلاعاتسرمایه اجتماعی
-
5.
نویسنده : طاهری، فاطمه ؛
مجله:تحول اداری»بهار 1399-شماره 61 (12 صفحه - از 18 تا 29 )
کلیدواژه ها:نظام جبران خدماتمدیریت منابع انسانی تطبیقی
-
6.
نویسنده : زارعی متین، حسن ؛ طاهری، فاطمه ؛ دانائی فر، حسن ؛ اخوان علوی، حسین ؛
مجله:مدیریت در دانشگاه اسلامی»پاییز و زمستان 1392، سال دوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 211 تا 244 )
کلیدواژه ها:رضایتنظریه داده بنیاداحساسات مثبتبهروزی ذهنی
-
7.
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ مقیمی، سید محمد ؛ جندقی، غلام رضا ؛ طاهری، فاطمه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 20 ISC (12 صفحه - از 87 تا 98 )
کلیدواژه ها:شخصیتفرهنگ سازمانیمدل پنج عاملی شخصیتتیم سازی
-
8.
نویسنده : خاتمی فیروزآبادی، علی ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛ صالحی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طاهری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1388 - شماره 1 (8 صفحه - از 21 تا 28 )
کلیدواژه ها:TOPSISتصمیم گیری چند معیارهتامین کنندهUTASTARUTA
-
9.
نویسنده : حق شناس، اصغر ؛ دلوی، محمدرضا ؛ شفیعیه، مسعود ؛ مترجم : طاهری، فاطمه ؛
مجله:تدبیر»دی 1386 - شماره 188 (5 صفحه - از 20 تا 24 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکارکنانتوسعهمدیرانسازماناقتصادیمدیریتاعتمادشبکه
-
10.
نویسنده : فیروزآبادی، علی خاتمی ؛ صالحی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طاهری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (8 صفحه - از 41 تا 48 )
کلیدواژه ها:تصمیم گیری خریدتصویر ذهنی شرکتبرنامه های وفاداری