نیاکان لاهیجی، نازیلا/ 8 مقاله
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
علمی-پژوهشی 2 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 74 تا 88 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبیبیمه عمربخش بندی بازار
-
2.
نویسنده مسئول : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 94 تا 122 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارخوشهبندیبیمه بدنه خودروبیمهخودروشرکت بیمهمشتریان
-
3.
نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 ، ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 69 تا 99 )
کلیدواژه ها:صادراتفرش دستبافمحیط سیاسیمحیط فرهنگیبرندینگمحیط اقتصادیپتانسیل بازارمتغیر جغرافیاییکشــوربـاکشـورهـا
-
4.
نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»آذر 1391 - شماره 174 (15 صفحه - از 4 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتحلیل عاملی اکتشافیتحلیل تمییزبیمه های زندگی
-
5.
نویسنده : کردنائیج، اسد الله ؛ احمدی، پرویز ؛ قربانی، زهرا ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1391 - شماره 17 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها:دانشگاهکارآفرینیکارآفرینی سازمانیدانشگاه کارآفرین
-
6.
نویسنده : کرنائیج، اسدالله ؛ آذر، عادل ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)»تابستان 1389، سال دهم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:استراتژیمزیت رقابتیبرنامه ریزی استراتژیکگمرک جمهوری اسلامی ایرانتدوین استراتژیسازمانماتریسماتریس برنامهریزی استراتژیک کمی
-
7.
نویسنده : کردناییج، اسدالله ؛ طاهری، فاطمه ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1389، دوره هشتم - شماره 1 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 63 تا 86 )
کلیدواژه ها:تحولسازمانعصر اطلاعاتهولوگرافیک
-
8.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 115 تا 124 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتبلیغات اینترنتیدرگیری با محصولنگرش نسبت به تبلیغاتمحتوای تبلیغاترفتار مصرفی