-
1.
نویسنده : اعظمی، محسن ؛ نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛
مجله:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
2.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 رتبه د (وزارت علوم (17 صفحه - از 181 تا 197 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده