کلیدواژه قصد خرید مصرفکننده / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
2.
نویسنده : نوری، جواد ؛ بهبودی، امید ؛ آقاجانی، فرید ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مصرف کنندهویژگی های تبلیغاتوفاداری به محصول
-
3.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : اسکندری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 199 تا 220 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعی
-
4.
نویسنده : میرسمیعی، مریم ؛ عیدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : اسکندرپور، بهروز ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1399، دوره سوم - شماره 36 (12 صفحه - از 14 تا 25 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیمعادلات ساختاریاعتبار برندقصد خرید مصرفکنندهاعتبار
-
5.
نویسنده : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 347 تا 368 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
6.
نویسنده مسئول : جعفری، دکتر سید محمدباقر ؛ نویسنده : رشید، علیاصغر ؛ سلطانینژاد، دکتر نیما ؛ سراجی، رضا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 112 تا 120 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خیرخواهانهبدبینی مصرف کنندهلذت اخلاقیقصد خرید مصرف کننده
-
7.
نویسنده : میمندی، احسان ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:اعتماد به نفسموقعیت اجتماعیخصومتقوم گراییقصد خرید مصرفکننده
-
8.
نویسنده : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 104 تا 119 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
9.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : احمدی، رقیه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 259 تا 269 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل فرهنگیعوامل گروهیاثر هالهایقصد خرید مصرفکننده