-
1.
نویسنده : نوع پسند، سید محمد ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حسینی چگنی، الهام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیبرندارزش ویژه برندموسسات آموزشی
-
2.
نویسنده : سلطانی، ساناز ؛ رمضانپور، اسماعیل ؛ نوع پسند، سید محمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1392 - شماره 63 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها:مزيت رقابتيمعادلات ساختاريتوسعه محصول جديدليزرل