-
1.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 رتبه د (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
-
2.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
3.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 283 تا 307 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
4.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره جدید - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیابی چشمیرویکرد مشاهده ای
-
5.
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛ ابراهیمپور، حبیب ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1395 - شماره 26 (18 صفحه - از 119 تا 136 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیاثربخشی تبلیغاتDEMATEL فازیمحصولات غیرنفتی