بهار 1397 - شماره 66 رتبه ب (وزارت علوم)
-
به کارگیری رویکردهای ارتباطی و مشاهدهای در سنجش اثربخشی تبلیغات
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها: رویکرد ارتباطی اثربخشی تبلیغات ردیابی چشمی رویکرد مشاهده ای
-
شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی
نویسنده : حسینی، سیدمحمود ؛ حاجیپور، بهمن ؛ قرهچه، منیژه ؛ نظامیوند چگینی، هوشنگ ؛
(19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها: رویکرد چشم اندداز سدازی اسدتراتژی ر رویکدرد کارینریناندهر رویکرد برنامه ریزی استراتژی ر رویکرد یادگیری استراتژیک
-
تاثیر شبکههای کسبوکار بر کسب مزیت رقابتی پایدار
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ شاهطهماسبی، اسماعیل ؛
(16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها: پارک علم و فناوری شبکه های کسب و کار مزیت رقابتی پایدار پویایی محیطی
-
ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران
نویسنده : نظری، محسن ؛ دستار، حسین ؛
(15 صفحه - از 56 تا 70 )
کلیدواژه ها: ایران قیمت گذاری تحلیل تم تصویر قیمتی فروشگاهی
-
تاثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری
نویسنده : جلالیان، سعید ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خونسیاوش، محسن ؛
(18 صفحه - از 72 تا 89 )
کلیدواژه ها: اقتصاد رفتاری قیمت مرجع بیرونی محدودیت زمانی خرید نوع طبقه محصول طرح های عاملی
-
طراحی الگوی صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران
نویسنده : معیریفرد، هاجر ؛ جلالی، سیدمهدی ؛ کریمزاده، صمد ؛
(19 صفحه - از 91 تا 109 )
کلیدواژه ها: شرکتهای کوچک و متوسط رفتار کارآفرینی رفتار مدیریت بینالمللی عملکرد صادرات شرکت
-
موانع اجرای موفق خوشه صنعتی با رویکرد پدیدارنگاری
نویسنده : سعادتیار، قهیمهسادات ؛ وظیفه، زهرا ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ روشن، سید علیقلی ؛
(23 صفحه - از 111 تا 133 )
کلیدواژه ها: صنعت فرش استان سیستان و بلوچستان خوشه صنعتی پدیدارنگاری موانع و محدودیت ها