-
1.
نویسنده : فیض اللهی، یاسر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ نوروزی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»زمستان 1402 - شماره 23 ISC (35 صفحه - از 111 تا 145 )
کلیدواژه ها:رویکرد سیستمیفراترکیبحکمرانی دانشحکمرانی دانش سازمانی
-
2.
نویسنده : مبینی دهکردی، علی ؛ نویسنده مسئول : کشتکار هرانکی، مهران ؛
مجله:مدیریت نوآوری»زمستان 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:عوامل ساختاریعوامل زمینه ایعوامل رفتارینوآوری اجتماعیمدل سه شاخگی
-
3.
نویسنده : مبین دهکردی، علی ؛ نویسنده مسئول : کشتکار هرانکی، مهران ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1394 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:نوآوریتحلیل محتوادلفینوآوری اجتماعی
-
4.
نویسنده : کشتکار هرانکی، مهران ؛ پورمظاهری، صدیقه ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»زمستان 1397 - شماره 3 ISC (29 صفحه - از 117 تا 145 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریشبکه های اجتماعینوآوری اجتماعی
-
5.
نویسنده : مهدی نژاد نوری، محمد ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ نویسنده مسئول : عرفانی فر، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی»زمستان 1401 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 193 تا 226 )
کلیدواژه ها:ارکان جهتسازنفوذ علمیمقابله با نفوذ علمیعلمیبـامراکز آموزش عالینفـوذنخبگاندانشگاهها
-
6.
نویسنده : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ نویسنده مسئول : احمدی، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان