زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 19 |
-
1.
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ)
نویسنده : صالحی، فرانک ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : سلام زاده، آیدین ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده دیمتل فازی بازارهای خاکستری واسطههای مجاز
-
2.
ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا
نویسنده : حسینی، زیبا ؛ آسایش، فرزاد ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » زمستان 1401- شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 113 تا 128 )
کلیدواژه ها: صنعت خرده فروشی بازاریابی دیجیتال پساکرونا
-
3.
الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
نویسنده : واشقانی فراهانی، محمد ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : نیکنام، منوچهر ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » زمستان 1401 - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها: برندسازی صنایع نفت گاز و پتروشیمی پژوهش رند
-
4.
طراحی مدل پیشایندها و پیامدهای بازاریابی تجربی در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران
نویسنده : ابطحی، ندا ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : فریدچهر، الهام ؛
مجله : علوم مدیریت ایران » پاییز 1401 - شماره 67 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 75 تا 102 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری نظریهپردازی داده بنیاد مدل بازاریابی تجربی
-
5.
مقایسه و تلفیق مولفهها و شاخصهای مکانیابی فروشگاههای زنجیرهای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خردهفروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)
نویسنده : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : احمدی، محمد ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 84 تا 121 )
کلیدواژه ها: مدل مکانیابی مولفههای مکانیابی ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای شاخصهای مکانیابی
-
6.
ارائه مدل تبیینکننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)
نویسنده : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 94 تا 113 )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطهمند کیفیت ارتباط با مشتری پیشزمینهها و پیامدها
-
7.
ارائه سازه عوامل موثر در کنارگذاری کالا با استفاده از شبکه خزانه (اعتبارسنجی سازه در بازار تلفن همراه در تهران)
نویسنده : قباخلو، حامد ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی شریف، محمود ؛ نویسنده مسئول : فریدچهر، الهام ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها: مرحلۀ کنارگذاری شبکۀ خزانه عوامل کنارگذاری محصول تصمیم خرید تحلیل عاملی مرتبۀ دوم
-
8.
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » پاییز 1400 - شماره 80 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 88 تا 110 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری عوامل انگیزشی تئوری داده بنیاد بازاریابی پایداری توسعه پایداری بانک مدل بانکداری پژوهش صنعت بانکداری ایران کدگذاری
-
9.
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر مکانیابی بهینۀ فروشگاههای زنجیرهای خردهفروشی با استفاده از ژئومارکتینگ
نویسنده : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ نویسنده مسئول : احمدی، محمد ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها: دلفی فازی مکانیابی بهینه ژئومارکتینگ فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای خبرگان صنعت خرده فروشی
-
10.
طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه
نویسنده : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : فریدچهر، الهام ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 114 تا 137 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده شبکه خزانه کنارگذاری کالا فهمشناختی تئوری سازه شخصی