-
1.
نویسنده : بهروش، عباس ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1401 - شماره 13 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانتصویر مشتریانارزش ادراکشدۀ مشتریانرضایت مسافران
-
2.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدهرضایت گردشگرکیفیت درکشدهمقصدهای گردشگری روستایی
-
3.
نویسنده : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس