-
1.
نویسنده : اخوان خرازیان، مریم ؛ حاتمی، امیر ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1395 - شماره 39 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:اینترنتکیفیترضایت مشتریانخدمات الکترونیکرضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیک
-
2.
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی طاهری، مریم ؛ حاتمی، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1393 - شماره 24 (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریسرمایه فکریبهره وری دانش
-
3.
نویسنده : احمدی طاهری، مریم ؛ قلیچلی، بهروز ؛ حاتمی، امیر ؛
مجله:آموزش و توسعه منابع انسانی»پاییز 1395 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکارکنانسازمان رسانهایتسهیم دانشسازمانیسرمایه اجتماعی سازمانیاطلاعات
- 4.