کلیدواژه کیفیت خدمات الکترونیک / (27 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحه - از 941 تا 959 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
2.
نویسنده : صابونچي، توحيد ؛
مجله:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1401 - شماره 51 (10 صفحه - از 107 تا 116 )
کلیدواژه ها:مشتریانایکیفیت خدمات الکترونیککوالشهرداری خوی
-
3.
نویسنده : خطیبی، کتایون ؛ محمدی، فائزه ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (18 صفحه - از 119 تا 136 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکارزش لذت بخشمشتریاطلاعاتمشتریان
-
4.
نویسنده : روزبه، محمد حسین ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، حامد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکتحلیل تمکیفیت خدمات الکترونیکارزش خدمات دولت الکترونیکیشناسایی کیفیت خدمات الکترونیک
-
5.
نویسنده : عباسی، رسول ؛ طالاری، محمد ؛ میرزایی، زهرا ؛
مجله:حقوق اداری»پاییز 1400 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 135 تا 162 )
کلیدواژه ها:قوه قضاییهاعتماد شهرونداندادرسی الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکدفاتر خدمات الکترونیک قضایی.
-
6.
نویسنده : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ زارعی، امیر ؛ غفوریان شاگردی، محمد سجاد ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:سیاست های مالی و اقتصادی»تابستان 1399 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 143 تا 170 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مودیان مالیاتیکیفیت خدمات الکترونیک.
-
7.
نویسنده : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : شریف، عاطفه ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 97 تا 119 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیک
-
8.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 192 تا 215 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک
-
9.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکخرید الکترونیکبهبود الکترونیکقصد خرید مجدد آنلاین
-
10.
نویسنده : دبیری فرد، آریانا ؛ اخباری آزاد، مینا ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 93 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 301 تا 326 )
کلیدواژه ها:حریم خصوصیبانک تجارتوفاداری مشتریسیستمهای اطلاعاتی مدیریتکیفیت خدمات الکترونیک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)