-
1.
نویسنده : ابراهیمی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 3 تا 33 )
کلیدواژه ها:سرمایه ساختاریسرمایه رابطهایسرمایههای فکریتصویر ذهنی برندمدلسازی ساختاری تفسیریسرمایه انسانیهـاهــاهلدینگبرنـد
-
2.
نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 15 تا 50 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگری استان فارسبرنـدهـابـا