تابستان 1400 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس
نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، امنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
(36 صفحه - از 15 تا 50 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد برند مقصد گردشگری اعتلای برند گردشگری استان فارس
-
برندسازی سیاستهای عمومی؛ مزایا، چالشها و راهکارها
نویسنده : رحیمیان، اشرف ؛
(34 صفحه - از 51 تا 84 )
کلیدواژه ها: سیاست گذاری برندسازی تحلیل تم سیاستهای عمومی