بهار 1399 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری
نویسنده : ابراهیمی، مهدی ؛
(31 صفحه - از 3 تا 33 )
کلیدواژه ها: سرمایه ساختاری سرمایه رابطهای سرمایههای فکری تصویر ذهنی برند مدلسازی ساختاری تفسیری سرمایه انسانی
-
بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته
نویسنده : عیوضی نژاد، سلمان ؛ پارسا بلور، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
(36 صفحه - از 34 تا 69 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند جوهره برند جایگاه ذهنی برند
-
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی
نویسنده : ازنب، الهام ؛ عظامی، الهه ؛ رنجبران، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
(43 صفحه - از 70 تا 112 )
کلیدواژه ها: تصویر برند تجربه مشتری اقتصاد اشتراکی محتوای ایجادشده توسط کاربر
-
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش)
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
(41 صفحه - از 113 تا 153 )
کلیدواژه ها: سروش هویت برند تداعیهای برند پیامرسان نقشه مفهومی برند
-
بررسی تاثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
(43 صفحه - از 154 تا 196 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند عشق به برند جنسیت برند مشتریان عطر بیک مشارکت برند
-
تاثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
(48 صفحه - از 197 تا 244 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند تبلیغات نقطه خرید پاسخ عاطفی پاسخ شناختی خود پنداره مشتری