بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : ابراهیمی، مهدی ؛
(31 صفحه - از 3 تا 33 )
کلیدواژه ها:سرمایه ساختاریسرمایه رابطهایسرمایههای فکریتصویر ذهنی برندمدلسازی ساختاری تفسیریسرمایه انسانیهـاهــاهلدینگبرنـد
-
نویسنده : عیوضی نژاد، سلمان ؛ پارسا بلور، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
(36 صفحه - از 34 تا 69 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندجوهره برندجایگاه ذهنی برندبرنـدبـهبرنــدهـابـابــهبــاهــا
-
نویسنده : ازنب، الهام ؛ عظامی، الهه ؛ رنجبران، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
(43 صفحه - از 70 تا 112 )
کلیدواژه ها:تصویر برندتجربه مشتریاقتصاد اشتراکیمحتوای ایجادشده توسط کاربرهـابـهبــهبرنـدهــابرنــدبــر
-
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
(41 صفحه - از 113 تا 153 )
کلیدواژه ها:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
(43 صفحه - از 154 تا 196 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعشق به برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکمشارکت برندبرنـدبرنــد
-
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
(48 صفحه - از 197 تا 244 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری