-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
2.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 159 تا 175 )
کلیدواژه ها:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند