پاییز 1395 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی
نویسنده : حسینی کشکوئیه، سیدمحمود ؛ اسدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ مقدسی، محمد ؛
(19 صفحه - از 31 تا 49 )
کلیدواژه ها: رتبهبندی صنایع نظام بانکی جذابیت بازار انتخاب بازار هدف
-
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی
نویسنده : منطقی، منوچهر ؛ سیف الدین، امیرعلی ؛ اکبرپور شیرازی، محسن ؛ زارع میرک آباد، علی ؛
(22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها: آیندهپژوهی سناریونگاری صنعت هوایی تحلیل بازیگران
-
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تاثیر عوامل موثر بر عملکرد صادراتی
نویسنده : رستگار، عباسعلی ؛ شعبانی، عاطفه ؛
(18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی شدت رقابت کارآفرینی صادراتی تعهد صادراتی مدیریتی فاصله بازار
-
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذ تصمیمگیری
نویسنده : خادمی گراشی، مهدی ؛ شجاع، مهدی ؛
(16 صفحه - از 91 تا 106 )
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان قابلیت بازاریابی نفوذ تصمیمگیری
-
نقش میانجی رضایت در تاثیر تصویر مقصد بر توسعه گردشگری مذهبی
نویسنده : امیری عقدائی، سیدفتح اله ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ العجی، حسان ؛
(18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها: شهر قم تصویر مقصد گردشگری رضایت گردشگر توسعه گردشگری مذهبی
-
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی
نویسنده : حیدری، علی ؛ دیواندری، علی ؛ اعرابی، سیدمحمد ؛ سیدکلالی، نادر ؛
(16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها: عملکرد شرکت قابلیت های پویا قابلیت های عملیاتی
-
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش
نویسنده : رضائیان، علی ؛ باقری، روح اله ؛
(18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات اشتراک دانش شبکه دانش هوشمندی سازمان
-
تاثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
(17 صفحه - از 159 تا 175 )
کلیدواژه ها: تعهد برند بشارت برند ارتباطات برند مصرف کننده هویت پذیری برند اطمینان برند
-
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی
نویسنده : بنیادی نایینی، علی ؛ امیرقدسی، سیروس ؛ خیبری، ندا ؛
(17 صفحه - از 177 تا 193 )
کلیدواژه ها: بانک رضایت مشتری مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد سازمانی الگو معادلات ساختاری