کلیدواژه ارزش دوره عمر مشتری / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : استادی، بختیار ؛ نویسنده : عبدالهی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها:تابع زیان تاگوچیارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.مشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
2.
نویسنده : یوسفی زاد، امیر ؛ ثریایی، علی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1397، سال دهم - شماره 20 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 175 تا 198 )
کلیدواژه ها:مدل RFMمشتریان کلیدیروش DBSCANارزش دوره عمر مشتریروش K-MEANS
-
3.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
4.
نویسنده : بروفر، امیر ؛ رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1395، دوره بیستم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:مديريت ارتباط با مشتريبخش بندي مشتريانمدل آر.اف.ام (RFM)ميانگينارزش دوره عمر مشتريخوشه بندي كامشتریبیمهمشتریانافالگوریتماطلاعاتشناسایی
-
5.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ فرخنده، مهسا ؛ آل طه، سید حسن ؛ پور رجبی، آیدا ؛
مجله:پژوهش های بیمه ای»پاییز و زمستان 1395 - شماره 2 (29 صفحه - از 115 تا 143 )
کلیدواژه ها:مشتریگراییارزش دوره عمر مشتریویژگیهای نقشدرجه انطباقپذیریعملکرد نیروی فروشمشتریفروشندگانپژوهش
-
6.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 461 تا 478 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام
-
7.
نویسنده : اردوانی، سمانه ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛ تیمورپور، بابک ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریارزش دوره عمر مشتریمديريت ارتباط با مشتريمدیریت ریسک مشتریبخشبندی مشتریانارزش دوره عمر مشتريمـديريت ريسـک مشتريمديريت دانش مشتريبخش بندي مشتريانمشتریبیمهمشتریانمدلریسکCLVنمایندگانارزششرکت بیمه
-
8.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
9.
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. - RFM -
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ توکلی، احمد ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1391 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)خوشه بندی کا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- B (1 مقاله)