موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 14 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 17 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 8 |
علمی-پژوهشی 7 |
ج 2 |
-
1.
شناسایی پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظاممند
نویسنده مسئول : امامی اقلیمی، پگاه ؛ نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجله : مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی » تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها: مرور نظاممند مدل کسبوکار مدل کسبوکار نوآورانه پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه
-
2.
ارائه چارچوب مدل کسب و کار بانکهای تجاری با رویکرد بانکداری باز
نویسنده : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ کیماسی، دکتر مسعود ؛ نویسنده مسئول : اورعی، سید حسین ؛
مجله : مدیریت فردا » زمستان 1399 - شماره 65 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها: مطالعه موردی مدل کسب و کار بانک های تجاری بانکداری باز
-
3.
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی
نویسنده : اقا محسنی، وحید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ عباسیان، عزت اله ؛ نویسنده مسئول : شریفی، سیدمهدی ؛
مجله : جهانی رسانه » پاییز و زمستان 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها: راهبرد سازمانهای رسانهای شبکههای اجتماعی بازاریابی اجتماعی
-
4.
نقش طرح محصول در تبیین واکنشهای روانشناختی مصرفکنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ عبداله پور، سجاد ؛ خمویی، فرشید ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 105 تا 127 )
کلیدواژه ها: مصرفکننده محصول درگیری محصول طرح محصول تجربه مصرف
-
5.
ارائه الگوی شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب وکار با کسب وکار
نویسنده : کرمی، محسن ؛ آذر، عادل ؛ فیض، داود ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1398 - شماره 71 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک شرکتهای دانش بنیان بازار آنلاین کسب و کار با کسب و کار
-
6.
ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (clv) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس)
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ توپااسفندیاری، فاطمه ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 70 تا 90 )
کلیدواژه ها: تعهد وفاداری بانک ملی ارزش طول عمر مشتری هزینههای تعویض (سوئیچینگ)
-
7.
ارائه الگو هویت برند و عوامل موثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : حاجی مجمد علی، علی ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1397 - شماره 69 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 13 تا 33 )
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات برند هویت برند
-
8.
برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه : شرکت های صنعت ساختمان)
نویسنده مسئول : حقیقی، دکتر محمد ؛ نویسنده : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 47 تا 96 )
کلیدواژه ها: صنعت ساختمان نظریه داده بنیاد برند سازی شرکت مدل برند سازی
-
9.
اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تاکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ رشید، علی اصغر ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » مرداد و شهریور 1397 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها: هویتیابی بازاریابیخیرخواهانه لذت اخلاقی جذابیت برند ترجیحخدمات ورزشی
-
10.
شناسایی الگوی رفتار مشتریان شرکتی و ارتباط آن استراتژیهای بانکداری شرکتی در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ روستا، احمد ؛ اراکی تبار، محمد ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 72 تا 85 )
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی مشتریان شرکتی نوع شناسی رفتار