-
11.
نویسنده : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
12.
نویسنده : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : خواجه، مصطفی ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 70 تا 86 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدرسانه های اجتماعیارتباطات بازاریابی نوین
-
13.
نویسنده : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : خواجه، مصطفی ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 302 تا 320 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدارتباطات بازاریابیرسانه های اجتماعیتکنیک دیمتل
-
14.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
نویسنده : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 537 تا 552 )
کلیدواژه ها:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک
-
15.
نویسنده : سوری، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 449 تا 471 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتمدیریت ریسک کیفیتمکانیسمهای کنترل
-
16.
نویسنده : وکیل یزدی، ابراهیم ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1399 - شماره 97 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 99 تا 132 )
کلیدواژه ها:ایرانتنوع صادراتتجارت بینالمللمدل پشتیبان تصمیم
-
17.
نویسنده : درویشی، محمدرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : حمیدی زاده، علی ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 433 تا 447 )
کلیدواژه ها:فرهنگ فروشمتغیرهای جغرافیاییتکنیک دلفی
-
18.
نویسنده : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : حمیدی زاده، علی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 410 تا 432 )
کلیدواژه ها:بانکداریبازار هدفبازاریابی محتواییسهم از بازار