-
1.
نویسنده : ارشادی، محمد جواد ؛ نجفی عرب، احسان ؛ نویسنده مسئول : رجبعلی بگلو، رضا ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:بازدهی معلمانتوسعه و نگهداری دانشتوزیع و ترکیب دانشمدیریت دانشمعلماندانشاطلاعاتپژوهشتوسعهابعاد مدیریت دانش
-
2.
نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1401 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:کنترل کیفیتتحلیل اطلاعاتسازماندهیکیفیت دادهنمونهبرداریمنحنی OCOC
-
3.
نویسنده مسئول : ارشادی، محمد جواد ؛ نویسنده : مقدم، زهرا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 24 تا 45 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیکیفیت خدماتوب کوالایکوالپایگاه گنج
-
4.
نویسنده مسئول : ارشادی، محمدجواد ؛ نویسنده : صوفی نیارکی، سیما ؛ نعیمی صدیق، علی ؛
مجله:آموزش و توسعه منابع انسانی»تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:آموزش الکترونیکارزیابی رضایت کارکنانسیستم آموزش الکترونیکی LMSوبکوآلوباطلاعاتکاربرانارزیابیسیستم آموزش الکترونیکیآموزشطراحی
-
5.
نویسنده : الماسیان، فاطمه ؛ نباتچیان، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : ارشادی، محمدجواد ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1401، سال پنجاه و ششم ، شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:کیفیت دانشکیفیت اطلاعاتکیفیت دادهسازمانهای دادهمحور
-
6.
نویسنده مسئول : اشتریان اصفهانی، آیناز ؛ نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛ عزیزی، امیر ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 60 تا 73 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیکیفیت دادهشاخص های کلیدی عملکردسامانه های اطلاعاتی تحقیقاتی
-
7.
نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛ ایاسی، روزبه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1396 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 167 تا 190 )
کلیدواژه ها:تضمین کیفیتکنترل کیفیتسامانههای اطلاعاتیسامانههای اطلاعاتی تحقیقاتیممیزی کیفیت
-
8.
نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ اهنربای، ارمین ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 81 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندی