-
1.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1388 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:مفهوم پردازیپژوهش موردیبازاریابی کارآفرینانه
-
2.
نویسنده : طغرایی، محمدتقی ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعینگاشت مفهومیبازاریابی کارآفرینانهشرکت های کوچککارآفریناناطلاعاتکارکناننوآوری
-
3.
بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)
نویسنده : محبت طلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛ ضیاء، بابک ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1397 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کارآفرینانهوفاداری به برندصنایع غذایی لبنی
-
4.
نویسنده : طغرایی، محمدتقی ؛ رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 473 تا 491 )
کلیدواژه ها:نظریه برخاسته از دادههابازاریابی کارآفرینانهصنایع خلاقکسبوکارهای فرهنگی - هنری
-
5.
نویسنده : محبتطلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کارآفرینانهارزش ویژة برندصنایع غذایی لبنیدیدگاه مشتری در بازاریابی کارآفرینانه
-
6.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»زمستان 1388 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 119 تا 148 )
کلیدواژه ها:مطالعات میان رشته ایبازاریابی کارآفرینانهپارادایمنگاریکارآفرینیپارادایمبازاریابیبازارمیانرشتهای
-
7.
نویسنده : ضیاء، بابک ؛ رضوانی، مهران ؛ بیاتی، الهه ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 417 تا 436 )
کلیدواژه ها:شبکهشبکهسازیبازاریابی کارآفرینانهکسبوکارهای کوچک و متوسط
-
8.
نویسنده : احمدی کافشانی، عبدالله ؛ رضوانی، مهران ؛ چیت سازان، هستی ؛ محمدکاظمی، رضا ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1397 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 621 تا 640 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کارآفرینانهتامین مالی کارآفرینانهجذب سرمایهفرشتگان کسبوکارآمیخته بازاریابی جذب سرمایه
-
9.
نویسنده : مبارکی، محمدحسن ؛ رضوانی، مهران ؛ یداللهی فارسی، جهانگیر ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی کارآفرینانهصنایع خلاقکسب و کارهای هنریبازارهنری