-
1.
نویسنده : اسماعیلی، مریم ؛ رحیمی، فاطمه ؛ عابدی، احمد ؛ کلانتری، مهرداد ؛ اسماعیلی، لیلا ؛
مجله:رفاه اجتماعی»تابستان 1392 - شماره 49 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 251 تا 268 )
کلیدواژه ها:اندازه اثررﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠﻲفراتحليلعوامل سازمانيبنياد شهيد و امور ايثارگرانپژوهشرضـایت
-
2.
نویسنده : رحیمی، فاطمه ؛ عریضی، حمید رضا ؛ موسوی، زهره ؛ کلانتری، صمد ؛ ملک پور، مختار ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»تابستان 1388 - شماره 34 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:اخلاق کاریعوامل اجتماعیگرایش اجتماعیانطباق سازمان ها برای فرصت های برابرفشارهای درونی جامعه برای نگه داری فقرتغییر وضعیت اقتصادیعوامل شخصیشرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری
-
3.
نویسنده : گوگرد چیان، احمد ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی»زمستان 1391 - شماره 9 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:رشد اقتصادینوآوریالگوی جاذبهسرریزهای R&D
-
4.
نویسنده : رحیمی، فاطمه ؛ عریضی، حمید رضا ؛ نوری، ابوالقاسم ؛ نامداری، کوروش ؛
مجله:مشاوره شغلی و سازمانی»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 9 تا 30 )
کلیدواژه ها:ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲ در ﻣﺤﻴﻂ ﻛﺎرﺧﻮشﺑﻴﻨﻲﺳﺮزﻧﺪﮔﻲشور و شوق کاریﺳﺮﻣﺎﻳﻪ روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲسرمایه روانشناختی در محیط کارﻋﻮاﻣﻞ روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲ
-
5.
نویسنده : رفعت جاه، مریم ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش نامه زنان»زمستان 1394، سال ششم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:مشارکت سیاسیآگاهی سیاسیانفعال سیاسیاحساس اثربخش نبودناعتماد به نفس سیاسیباورهای جنسیتیسیاسیزنانمردانسیاسی زنانجنسیتیمشارکت سیاسی زنان
-
6.
نویسنده : انتظاری، علیرضا ؛ میوانه، فاطمه ؛ رضایی، خسرو ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»زمستان 1397 - شماره 51 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبیسلامت انسانشرایط آب و هواییآسایش حرارتی
-
7.
نویسنده : رحیمی، فاطمه ؛
مجله:ادب پژوهی»زمستان 1390 - شماره 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:نیت مؤلفامبرتو اکوخوانندۀ نمونهنیت متناکومتنمـتنخوانندهتفسیرتفسـیراکـوبـامؤلـف
-
8.
نویسنده : قلیچ لی، بهروز ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت دانش مشتریابعاد مدیریت دانش مشتری