-
1.
نویسنده مسئول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ نویسنده : سجادی، زهره سادات ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1399 - شماره 4 (13 صفحه - از 111 تا 123 )
کلیدواژه ها:مشتریانرضایت مشتریاعتماد مشترینرم افزار Spssبازاریابی رابطهمندماشین ظرفشویی ال جیایموس Amos
-
2.
نویسنده مسئول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ نویسنده : نوروزی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 18 (12 صفحه - از 80 تا 91 )
کلیدواژه ها:مشتریانصنعت گردشگریهتلمسئولیت پذیری اجتماعی سازمانواکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگانمشتریمسئولیتCSRمسئولیتپذیری اجتماعی