-
1.
نویسنده : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 207 تا 234 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
2.
نویسنده : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش