کلیدواژه نوع محصول / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش
-
2.
نویسنده : محمودی، آرمان ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 59 تا 73 )
کلیدواژه ها:شهرتاعتماد برخطحضور برون خطنوع محصولتحقیق آزمایشی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)