-
1.
نویسنده : عیدی، فاطمه ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 25 تا 58 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اسلامیمبانی و ارزشهای اسلامیالگوی بازاریابی اسلامیبازارمضامینمبانیقیمتحققرآن
-
2.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجله:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابیاصول و ارزش های اسلامیاسلامیبازاریابیبازارقرآنعدالتاحسان
-
3.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجله:اقتصاد اسلامی»تابستان 1390 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 117 تا 148 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاسلامیبازارقرآن کریمبازاریابی اسلامیتجارتعدالتخداوند
-
4.
نویسنده : عیدی، فاطمه ؛ معصومی آقبلاغ، سپیده ؛ نویسنده مسئول : احمدی خلیل محله، رضا ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 143 تا 162 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیسرمایه اجتماعیاخلاق کسب و کارسرمایه فکریسرمایه سازمانی
-
5.
نویسنده : تاجریان، علی رضا ؛ اسدی، عباس ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1394 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:رسانهدیپلماسی رسانه ایمذاکرات هسته ایرسانه های سنتی و نوینرسانهایمذاکراتهستهایمذاکرات هستهای ایرانهمگرایی
-
6.
نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ عیدی، فاطمه ؛ مرادی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاعتبارسنجی توزیعکنندهمشتریان خرده فروشصنعت استیلتوزیعتوزیع
-
7.
نویسنده : تاجریان، علیرضا ؛ اسدی، عباس ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات قدرت نرم»پاییز و زمستان 1394، سال پنجم - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:جنگ رسانه ایدیپلماسی رسانه ایمذاکرات هسته ای