-
1.
نویسنده : رسولی، نسرین ؛ ذابح غازانی، مهناز ؛ قدرت، سمیه ؛ نویسنده مسئول : فرجام، سعید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:نقض قرارداد روانیخیانت درکشدهمیل به انتقاممیل به اجتنابهتلمشتریخیانتمشتریانهتلها
-
2.
نویسنده مسئول : دوالی، محمدمهدی ؛ نویسنده : معصومزاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 217 تا 238 )
کلیدواژه ها:محبت به برنداضطراب برندعقده از برندنفرت از برنداضطرابعقدهنفرتمحبتمصرفکنندگانپژوهشاحساساتمدلرفتارهایهمکاران
-
3.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
نویسنده : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر