-
1.
نویسنده : بردبار، بهنام ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»زمستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 539 تا 558 )
کلیدواژه ها:اخلاقبازاریابی چریکیبازاریابی سنتیبازاریابی مدرن.بازاریابیبازارمشتریتبلیغاتدانشجودانشگاهها
-
2.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ زنگیان، سمیه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1394 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتبارمسئولیت اجتماعیوفاداری مشتریانبازاریابی چریکیمزیتهای کارکردی برندبیمهوفاداری مشتری