کلیدواژه بازاریابی چریکی / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیف الهی، ناصر ؛ نویسنده : نقوی، سیدعلی ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (19 صفحه - از 109 تا 127 )
کلیدواژه ها:جذبفروشگاههای ورزشیبازاریابی چریکیمشتریانشبیه سازی
-
2.
نویسنده مسئول : ارفعی، عزیز ؛ نویسنده : حسنی، سیدرضا ؛ نمامیان، فرشید ؛ غنیزاده، افشین ؛
مجله:تحقیقات جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 148 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 152 تا 160 )
کلیدواژه ها:منافع اقتصادیجذب گردشگرروش دیمتلبازاریابی چریکی
-
3.
نویسنده : شهریاری، شادی ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتبازاریابی چریکیتصویر عملکری برندتصویر نمادین برند
-
4.
نویسنده : کائینی، امیرعباس ؛ میرزایی، فاطمه ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (19 صفحه - از 192 تا 210 )
کلیدواژه ها:بازاریابی چریکیاعتبار پیامتبلیغ شفاهی
-
5.
نویسنده مسئول : حسن زاده، وحید ؛ نویسنده : همتی، علیرضا ؛ سیاحیان دهکردی، وحید ؛ شاطری، عارف ؛
مجله:پژوهش و مطالعات علوم اسلامی»مهر 1400، سال سوم - شماره 27 (17 صفحه - از 56 تا 72 )
کلیدواژه ها:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﯿﺮﺧﻮاﻫﺎﻧﻪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭼﺮﯾﮑﯽ
-
6.
نویسنده : ولی پور، محمد ؛ قربانی، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 67 (جلد ششم) (20 صفحه - از 46 تا 65 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشرکت های بیمهارزش ویژه برندبازاریابی چریکی
-
7.
نویسنده : بیگ زاده، امیر حسین ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 24 (15 صفحه - از 50 تا 64 )
کلیدواژه ها:کسبوکارهای کوچک و متوسطبازاریابی چریکیبازاریابی پارتیزانیتئوری مبتنی بر دادهها
-
8.
نویسنده : وحدتي، بهرام ؛ عزيزي دميرچي، كرامت ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 31 (22 صفحه - از 141 تا 162 )
کلیدواژه ها:تبلیغات محیطیبازاریابی حسیبازاریابی چریکی
-
9.
نویسنده مسئول : قربی، سیده سمیه ؛ نویسنده : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبازاریابی چریکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
10.
نویسنده مسئول : طالب پور، مهدی ؛ نویسنده : خرسندی فرد، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 213 تا 246 )
کلیدواژه ها:نوشابه انرژیزاردبولبلک انرژیبازاریابی چریکیتبلیغورزشبــابـاانرژیتبلیـغبــه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)