-
1.
نویسنده : مقبل باعرض، عباس ؛ محمدی، علی ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1382 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 54 تا 62 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیتانتظاراتخدمتخدمات درمانیالگوی شکافهاسروکوال 1کیفیت خدمتخدماتبیماراناندازهگیری کیفیت خدماتکارکنانبخش خدمات درمانی
-
2.
نویسنده : گرجی، دامون ؛ وفایی نجار، علی ؛ استاجی، رقیه ؛ هوشمند، الهه ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1395، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:بیمارستاننارضایتیخدمات درمانیبیمارانشکایتنظاممند
-
3.
نویسنده : خاکرند، شکرالله ؛ نویسنده مسئول : کریمی، زینب ؛
مجله:تاریخ پزشکی»تابستان 1398 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (14 صفحه - از 74 تا 87 )
کلیدواژه ها:خدمات درمانیدوره قاجاربهداشتدلاکهاسلمانیها
-
4.
نویسنده : حیدری، سلیمان ؛ ضرابی، بنفشه ؛
مجله:تاریخ پزشکی»بهار 1397 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (14 صفحه - از 8 تا 21 )
کلیدواژه ها:شهرداریخدمات درمانیشیرازبلدیهتیمارستان
-
5.
نویسنده : سره بندی، زهرا ؛ آرتا، پریسا ؛ مهدی پور، سعیده ؛ پورسمائی شلمانی، رضا ؛ سیدین، سید حسام ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1397 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (16 صفحه - از 50 تا 65 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیخدمات درمانیدرصد اشغال تختبیمارستانهای منتخب دانشگاه علوم پزشکی ایرانالگوی بومز و بیتنر
-
6.
نویسنده : عزیزی، خسرو ؛ میرکاظمی مود، ماریا ؛ مزدکی، علیرضا ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1394 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارانخدمات درمانیتصمیم گیری چندمعیاره