-
1.
نویسنده : مزارعی، سجاد ؛ نیکبخت، امین ؛ نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:درگیری ذهنیدانش محصولبازاریابی کمیابیقصد خرید آنی آنلاینمحصولقصد خرید آنیمصرفکنندهمشتریدانش
-
2.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ سلماسی، امیر ؛ نصری، مصطفی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:تصویر برندشخصیت برنددرگیری محصولدانش محصولکالای تقلبی