پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ سلماسی، امیر ؛ نصری، مصطفی ؛
(14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:تصویر برندشخصیت برنددرگیری محصولدانش محصولکالای تقلبی
-
نویسنده : پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛
(12 صفحه - از 35 تا 46 )
کلیدواژه ها:هنجار اجتماعیظریه رفتار برنامهریزی شدهمحصولات غذایی ارگانیکنیت مصرف
-
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
(16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیدرویکردهای سازمان
-
نویسنده : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ قادری، هانیه ؛ کنعانی، انسیه ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:تاثیرات اجتماعیبانکداری همراهریسک ادراکشدهWARP PLSنوآوری شخصی
-
نویسنده : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سیدمحمد ؛ ایزدخواه، محمدمهدی ؛
(20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:برندنظریه مبناییمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملیجایگاهسازیمدل برندسازی ملی ایران
-
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
(12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
نویسنده : مصدق، محمدجواد ؛ قهرمانی، سمیرا ؛
(16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکآژانسهای مسافرتی تهرانموفقیت بازاریابی الکترونیک
-
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
(14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک