-
1.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
2.
نویسنده مسئول : بینا، شهناز ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 171 تا 185 )
کلیدواژه ها:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
3.
نویسنده : فرخی، سجاد ؛ اصغری صارم، علی ؛ قبادی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 199 تا 214 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریرفتار خریدفراترکیبتوجه بصریخرید تکانشگری