-
1.
نویسنده : اسدبیگی، اردشیر ؛ شریعت پناهی، ماهیار ؛ کاظمی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1398 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 5 تا 26 )
-
2.
نویسنده مسئول : عباسی نامی، حامد ؛ نویسنده : آسایش، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 87 تا 113 )
کلیدواژه ها:کانال همهکارهکیفیت تعاملات یکپارچهسلاست و روانی درکشدهتجربه مثبت و وفاداری نگرشیکانال همهکاره/ فراگیرفراگیرمشتریمشتریانبانکوفاداری
-
3.
نویسنده : صادقیان، مهری ؛ نوروزی، رضاعلی ؛ نویسنده مسئول : حیدری، محمدحسین ؛
مجله:تربیت اسلامی»بهار 1402 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 100 تا 117 )
کلیدواژه ها:مربیفراگیراخلاق و سلوکمبادی عمل اخلاقی
-
4.
نویسنده : مهرنیا، علیرضا ؛ آقایی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : رفیعی، حسن رضا ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات مرزی»بهار 1399 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 81 تا 95 )