-
1.
نویسنده : امانپور، سعید ؛ ملکی، سعید ؛ اکرامی، نعیم ؛
مجله:جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس»بهار 1397، دوره دهم - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 63 تا 89 )
کلیدواژه ها:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیشهروندانبندرلنگه
-
2.
نویسنده مسئول : کمانداری، محسن ؛ نویسنده : رهنما، محمد رحیم ؛
مجله:فضای جغرافیایی»تابستان 1397 - شماره 62 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالشهر کرمان
-
3.
نویسنده : ترکاشوند، فتانه ؛ رضوی، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : طهماسبی لیمونی، صفیه ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1400 - شماره 44 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 27 تا 45 )
کلیدواژه ها:اعتباریابیکیفیت خدماتکتابخانههای دیجیتالیکتابخانه ملیالگوهای ارزیابی
-
4.
نویسنده مسئول : چشم فسا، ایمان ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریگردشگری خوراکنیّات رفتاریصنعت رستوران
-
5.
نویسنده : صابری فر، رستم ؛
مجله:فضای گردشگری»بهار 1398 - شماره 30 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 125 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشهدجامعه میزبانگردشگران داخلی
-
6.
نویسنده : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
7.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
8.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
9.
نویسنده : احمدی، مهشید ؛ نویسنده مسئول : بدیعزاده، علی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 83 تا 92 )
کلیدواژه ها:ابعاد کیفیت خدماتکیفیت خدمات لجستیکشرکتهای حمل ونقلکیفیت خدماتسروکوال
-
10.
نویسنده مسئول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ نویسنده : پهلوان زاده، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1399، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:بیمارستانکیفیت خدماتاطلاع درمانیفرآیند شش سیگماکاهش هزینههای