پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
مطالعه کنشهای وندالیسم (خشونت) ورزشی: دهه 1398- 1388
نویسنده مسئول : جهان پرور، طاهره ؛ نویسنده : عشایری، طه ؛
(36 صفحه - از 14 تا 49 )
کلیدواژه ها: تعلق قومی-زبانی خردهفرهنگ ورزشی رفتار وندالیسمی میدان اجتماعی
-
ارائه مدل توسعه بیمه در ورزش ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : زارعی، علی ؛ اشرف گنجویی، فریده ؛ آریایار، رضا ؛ سجادی هزاوه، سید حمید ؛
(25 صفحه - از 53 تا 77 )
کلیدواژه ها: بیمه حوادث ورزشی بیمه ورزشی ورزش ایران نخبگان ورزش
-
تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاههای بدنسازی با نقش میانجیگری وفاداری
نویسنده : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
(20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها: حریم خصوصی اعتماد کیفیت خدمات وفاداری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
بررسی نقش میانجیگری محیط فناورانه بر رابطة بین زیرساختهای فناورانه و توانمندسازی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی
نویسنده : منوچهری نژاد، محسن ؛ فروتن، فرناز ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ نویسنده مسئول : شریفیان، اسماعیل ؛
(19 صفحه - از 103 تا 121 )
کلیدواژه ها: فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرساخت توانمندساز
-
اولویت بندی استراتژی های اقتصادی شرکت های تولیدی ورزشی با استفاده از روش ادغام -TOPSIS AHP (نمونه موردی: شرکت ورزشی جام جم)
نویسنده : ترک فر، احمد ؛
(18 صفحه - از 124 تا 141 )
کلیدواژه ها: اقتصاد رقابت استراتژی شرکت های تولیدی
-
بررسی نقش میانجی تعهد در رابطۀ بین مشارکت تفریحی و بهزیستی هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : احمدی نسب، مجتبی ؛ دهقان بنادکی، سیدامین ؛ پیرمحمدی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حسینی، میرابراهیم ؛
(18 صفحه - از 145 تا 162 )
کلیدواژه ها: تعهد بهزیستی هواداران فوتبال باشگاه ورزشی مشارکت تفریحی
-
تدوین مدل کار آفرینی با تأکید بر گردشگری ورزشی
نویسنده : حیدری، جعفر ؛ سایبانی، حمید رضا ؛ نویسنده مسئول : سوادی، مهدی ؛
(25 صفحه - از 164 تا 188 )
کلیدواژه ها: گردشگری صنعت ورزش کار آفرینی گرانددتئوری
-
اثر شرایط آنومی بر رفتار ریاکارانه با نقش میانجی کمکاری و سایش اجتماعی منابع انسانی (مطالعه سازمان ورزش و تفریحات شهرداری تهران)
نویسنده : بیاتی، بهنام ؛ احمدی، سیروس ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، مجید ؛
(28 صفحه - از 191 تا 218 )
کلیدواژه ها: سازمان ورزشی آنومی سازمانی ریاکاری سازمانی کمکاری کارکنان سایش سازمانی
-
نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان
نویسنده : خدایاری، عباس ؛ پورعبدی، جاوید ؛ نویسنده مسئول : خداپرست، سیاوش ؛
(24 صفحه - از 222 تا 245 )
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان اعتماد مشتریان محصولات ورزشی مصرفکنندگان خرید مشتری
-
اولویت بندی استراتژی های اقتصادی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی با استفاده از روش ادغام -TOPSIS AHp
نویسنده : علیزاده، سرگل ؛ ماجدی، نیما ؛ نویسنده مسئول : نوبخت، زهرا ؛
(19 صفحه - از 249 تا 267 )
کلیدواژه ها: اقتصاد کسبوکار استراتژی ادغام واژههای کلیدی:استراتژی
-
طراحی مدل معادلات ساختاری سازمان یادگیرنده در وزارت ورزش و جوانان
نویسنده : عرضه، کیوان ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ نویسنده مسئول : یکتایار، مظفر ؛
(30 صفحه - از 271 تا 300 )
کلیدواژه ها: عوامل فردی عوامل سازمانی سازمان یادگیرنده عوامل شغلی وزارت ورزش و جوانان
-
ارائة مدل توسعة مرزگستری در فدراسیون های ورزشی ایران
نویسنده : عزیزیان، مجتبی ؛ بهرامی، شهاب ؛ نقشبندی، سیدصلاح الدین ؛ جلیلوند، محمد ؛
(26 صفحه - از 304 تا 329 )
کلیدواژه ها: محیط اطلاعات مرزگستری جهانسازی سازمان ورزشی
-
طراحی الگوی نقش شبکههای اجتماعی در گردشگری ورزشی
نویسنده : بخشی چناری، امین رضا ؛ کریمی، حامد ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : شهبازی، رضا ؛
(22 صفحه - از 331 تا 352 )
کلیدواژه ها: گردشگری شبکههای اجتماعی گردشگری ورزشی
-
ساخت واعتباریابی پرسشنامه آمادگی الکترونیکی در ادارات ورزش و جوانان: مورد مطالعه استان آذربایجان شرقی
نویسنده : مصطفی زاده، عباس ؛ کهندل، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، پریوش ؛
(20 صفحه - از 355 تا 374 )
کلیدواژه ها: آمادگی الکترونیکی تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی ادارات ورزش و جوانان
-
ارائه مدل بازاریابی الکترونیکی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران
نویسنده : فلاحی، مصطفی ؛ خلیفه، سید نعمت ؛ نوربخش، مهوش ؛ نویسنده مسئول : کهندل، مهدی ؛
(12 صفحه - از 376 تا 387 )
کلیدواژه ها: ایران صنعت ورزش بازاریابی الکترونیکی تولیدی