-
1.
نویسنده : گرجامی، رضا ؛ جهاندیده تپراقلو، مینا ؛ زارعی، قاسم ؛
مجله:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1399 - شماره 32 رتبه ج (وزارت علوم (13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها:امنیتکیفیت خدماتبانکداری اینترنتیموسسه اعتباری کوثرادراکات مشتری
-
2.
نویسنده : نوری، محمد سیوان ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ سلیمانی، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ج (وزارت علوم (8 صفحه - از 11 تا 18 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماتارزش درک شدهلیگ برتر فوتبال ایراناهداف رفتاری
-
3.
نویسنده : جیرسرایی، علی ؛ علوی، سید حسین ؛ امامی، فرشاد ؛ نویسنده مسئول : دوستی پاشا، مرتضی ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1399، سال دهم - شماره 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها:استان مازندرانکیفیت خدماتگردشگران ورزشیصنعت هتلینگ سبز
-
4.
نویسنده : شیخی، رضا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 89 تا 96 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفوتبالتماشاگرانعصبانیتخرابکاری
-
5.
نویسنده : باقری، اصغر ؛ امامی، نیره ؛ محمد زاده نصر آبادی، مهناز ؛
مجله:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»بهار 1396 - شماره 30 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالتعاونیهای تولید روستایی
-
6.
نویسنده : مرتضوی، مهدی ؛ شرعی، زهره ؛ مالکی، محمدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1397 - شماره 34 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 111 تا 134 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالارگونومی
-
7.
نویسنده : بای، ناصر ؛ سلیمانی مقدم، رضا ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1396 - شماره 16 رتبه ج (وزارت علوم (10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکیفیت خدماتحمایت سازمانیادارات ورزش و جوانان
-
8.
نویسنده : شجاعی، پیام ؛ عفیفیان، فرزانه ؛ اسلاملو، فرزانه ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 102 تا 123 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماتمدل سروکوالکتابخانه مرکزی دانشگاه شیرازروش دیمتلکتابخانهاطلاعاتکاربرانکیفیت خدمات کتابخانهمدلکتابداران
-
9.
نویسنده مسئول : دهقان قهفرخی، امین ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:دانشگاه تهرانکیفیت خدماتسروکوالتربیت بدنی و علوم ورزشیخدمات آموزشی
-
10.
نویسنده : معماریان، سارا ؛ همتی نژاد طولی، مهرعلی ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 481 تا 502 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفوتباللیگ برترکیفیت عملکردباشگاه ها