کلیدواژه ادراکات مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : گرجامی، رضا ؛ جهاندیده تپراقلو، مینا ؛ زارعی، قاسم ؛
مجله:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1399 - شماره 32 رتبه ج (وزارت علوم (13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها:امنیتکیفیت خدماتبانکداری اینترنتیموسسه اعتباری کوثرادراکات مشتری
-
2.
نویسنده : غفاری، فرهاد ؛ جعفری، پژمان ؛ امیرمدحی، اشکان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1390 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدل سازی معادلات ساختاریکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتیمشتریبانککیفیت خدماتخدماتمشتریانرضایت مشتریادراکات مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)